INFORMACIÓ I RECOMANACIONS PEL BON FUNCIONAMENT DE LA
FESTA MAJOR PLA DEL BONAIRE 2013
TALLS DE CARRER:
C/Sabadell (des de la Pl. de la Sardana i fins el c/Vacarisses)
del 29 de maig a partir de
les 09:00h i fins el 4
de juny a les 18:00h per ubicació de la fira.
C/Mataró a la zona de sortida i arribada de la cursa,
dissabte 1 de juny de 09:00h a
21:00h.
DEMANEM NO APARCAR als espais on
es faran actes i activitats.
DURANT TOTS ELS DIES DE LA FESTA:
-
Recollida d’aliments pel Rebost de Terrassa.
- Exposició de dibuixos a càrrec dels alumnes de l’Escola Fàtima, realitzats
pel concurs de la portada del llibre d’actes de Festa Major.
PUNT INFORMACIÓ
AVV PLA DEL BONAIRE
Horari d’atenció: Dissabte de 11h a 14h i diumenge de 17:30h a 19:30h
INFORMACIÓ
MENJARS POPULARS:
L’AVV disposarà d’un número limitat de taules i cadires i per tant es
recomana portar de casa tot el que sigui necessari per gaudir de la Festa
Major.
PAELLA:
-
Les taules i cadires estaran a disposició a partir de les 11h.
-
Els tiquets de la paella es podran adquirir de les 11h i fins les 14h o
fins a esgotar-ne existències (500 racions).
-
1 tiquet equival a una ració d’arròs.
-
L’arròs es servirà en el recipient que porteu (olla, plat, ...).
BOTIFARRADA:
-
Les taules i cadires estaran a disposició a partir de les 17:30h.
-
Els tiquets de la botifarrada es podran adquirir de les 17:30h i fins les
19:30h o fins a esgotar-ne existències (600 racions).
-
1 tiquet equival a una botifarra i una llesca de pa amb tomàquet.
-
La botifarra es servirà en el recipient que porteu (safata, plat, ...).
COMPRA I PREUS TIQUETS:
Els tiquets es podran adquirir al Punt d’Informació de
l’AVV en l’horari d’obertura previst.
-
Cada soci/òcia podrà adquirir un
màxim de 5 tiquets a 2€ (a partir del 6è tiquet el preu serà de 3€)
-
Recomanem porteu el rebut de pagament
de la quota de soci/òcia per a l’any 2013.
-
Soci/òcia*1 de l’AVV:
2€/tiquet - No socis/òcies de l’AVV:
4€/tiquet
*1 Ser
soci/òcia implica haver pagat la quota de soci/òcia de l’AVV Pla del Bonaire
pel 2013, establerta segons acord de l’Assemblea General de l’Associació.
NETEJA I RECICLATGE DURANT LA
FESTA MAJOR
Us demanem mantingueu els espais nets
del barri durant la Festa Major, i féu un ús adequat de les papereres i
contenidors.
Respecteu el material de què
disposareu durant els actes de Festa Major (taules, cadires, contenidors, ...)
Quan finalitzin els espectacles i
menjars populars, preguem recolliu les taules i cadires.
Al pati del Casal hi haurà
contenidors per tal que pugueu llençar les escombraries i restes un cop
finalitzeu de menjar.
Moltes gràcies i BONA FESTA MAJOR!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada